torstai 1. huhtikuuta 2010

Hyvää aprillipäivää!

Olen aina inhonnut aprillipäivää, mutta nyt minulla on ollut harvinaisen kamala aprillipäivä. (En nyt mene rasittaviin, kuraisiin ja märkiin yksityiskohtiin.) Kaiken huipuksi Knitty on ilmeisesti nurin, enkä pääse jatkamaan eilen aloittaminai sukkia. Aloitin aiemmin Twisted Flower -sukat ja neuloin niitä yhden illan innoissani. Sukka näytti hiukan kapealta, mutten huolestunut siitä vaan neuloin menemään sovittamatta vartta. Kun olin neulonut toistakymmentä senttiä sovitin lopulta ja eihän se mennyt jalkaan ollenkaan. Minulla on pienet ja sievät jalat. Jos minun jalkaani ei mahdu, niin ei voi muuta kuin purkaa. Kylläpä se harmitti. Minulla kuitenkin melkein samassa värissä Gjestalin Siljaa. Ehkäpä Siljasta tulee sopivamman kokoinen sukka tai joudun ostamaan pinkkiä Sisua Twisted Floweriin. Minusta väri sopii malliin loistavasti.



Etsin pinkille Stepille uutta ohjetta, mutten löytänyt mitään mieleistä. Nebula ei nyt oikein miellyttänyt. Sitten bongasin jonostani Clandestine-sukat (Knitty ei juuri tällä hetkellä toimi.) Clandestineen sopii kuvien perusteella tumma lanka parhaiten. Muistin onneksi Hjerteganin Sock 4 kerät. Epäroin hieman silmukkamäärän kanssa, mutta nyt olen sovittanut sukkaa ja se ei liene liian pieni. Ja tästä edespäin kopioin kaikki käyttämäni ohjeet koneelle, etten joudu marisemaan Knittyn toimimattomuutta. Kaavion piirsin onneksi uudelleen neulevihkooni, mutta mitä jos varressa on jotain muutakin? Märrrgh.

1 kommentti:

Elios kirjoitti...

Auts. Onneksi löysit lopulta hyvän sukkamallin. Minuakin harmittaa tuo ettei Knittyyn pääse nyt. Olin ajatellut alkaa tehdä Tribute-sukkia, mutta sitten jouduinkin aloittamaan jotkut ihan randomsukat. :-/