sunnuntai 17. elokuuta 2008

Shedir


Kuva on taas mitä on, kun minulla ei ole minkäänlaista hovikuvaajaa. Pahoitteluni. Shedir on yllättävän helppo ja antoisa neulottava ja siksi se valmistuikin niin nopeasti. Piposta tuli kivannäköinen, mutta pääteltyäni sen jouduin toteamaan, että se on hieman liian pieni. Suunnaton harmitus iski. En millään haluaisi purkaa pipoa, sillä olen muuten hyvin tyytyväinen lopputulokseen. Resoria pitäisi pidentää jollain keinolla, mutten oikein tiedä miten.

Olen aivan ällistynyt siitä, että minulla ei ole keskeneräisiä projekteja muita kuin kiehkuralapaset, jotka ufoutuivat lähinnä sen takia, etten saa millään löysättyä käsialaani tarpeeksi joten lapasista on tulossa kapeat ja pitkät. Yleensä minulla on puikot kiinni liiankin monessa projektissa ja aloitan aina vain lisää uusia. Mitähän seuraavaksi aloittaisin...

Suurkiitos kommenteista. Ne pelastivat kyllä päiväni.

Ei kommentteja: