keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Maaliskuun shoppailuja


Kuulin, että jonkun ei pitänyt ostaa lankaa tässä kuussa. Joku se oli, mutten muista kuka. Minä en varmaan ollut se, sillä minä olen ostanut lankaa. Kuvasta puuttuu violetti kerä Cataniaa, joka on jo uudella koukkuamiskoukulla. Catanioista tulee tiskirättejä ja loput ovat sukkalankoja. Neuleunelmissa oli ilmaiset postikulut viime viikolla ja tilasin kaksi kerää edullista Schoppel-Wollen Admiralia kokeiluun. Pinkki olikin kovin vadelmainen, mutta violetti on aivan ihana väri. Harvoin näkee niin kaunista tummaa violettia. Tätä lankaa en ole koskaan neulonut. Regioista tulee ainakin yhdet joululahjasukat. Väri on tummempi ja viininpunaisempi luonnossa.


Lankojen lisäksi tein puikkosijoituksen. Tarvitsin koukkuamiskoukun, jossa on kaapeli, joten päätin sijoittaa KnitPro settiin ja irtopääkoukkuihin. Ostin siis aloituspakkauksen irtopääsysteemejä ja koukkupäitä. Minulla ei ole viisi ja kuusi millisiä puikkoja ollenkaan, joten mielestäni ostos oli ihan kannattava. Lisäksi ostin kaapelin- ja koukkupäänyhdistäjiä sekä KnitPron avattavia silmukkamerkkejä. Onneksi sain Lumoavassa langassa alennusta, ettei mennyt koko omaisuutta näihin. Olen aiemmin ajatellut, etten tarvitse irtopääsysteemejä, mutta niin se mieli muuttuu.

6 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Hurmaavia sävyjä! Meillä näyttää olevan harvinaisen yhtenevä lankamaku :)

Hanna kirjoitti...

Herkullisen värisiä lankoja, minä tykkään tuosta vadelmaisestakin väristä. Minä alussa ajattelin, etten tarvitse monen koon puikkoja, mutta aika pian sitten päädyin hankkimaan kerralla irtopääsetin.

Pinni kirjoitti...

Blogissani on sinulle jotain. :)

amuk kirjoitti...

Kivoja lankoja olet ostanut. Nuo irtopääsysteemit ovat kyllä ihan ehdottoman käteviä käytössä. Varsinkin jos teet isompia pyöreitä huiveja tai muita neuleita missä silmukkamäärä on suuri. Saat yhdisteltyä kaapeleita ja pidennettyä kaapelin juuri niin pitkäksi kun tarvitkee, kiinteillä moinen ei onnistu :)

juuli kirjoitti...

Ihania värejä! Kelpais tännekin.

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja värejä :) Katsahda minun käsityöblogini jos haluat http://sydammellakasityot.blogspot.com